Поштовани оператери информационог система е-Набавке,
Агенција за јавне набавке БиХ овим путем скреће пажњу на исправну процедуру подношења захтјева за поновним заказивањем е-Аукције. Наиме чланом 7. ставовима (1) и (2) Правилника о условима и начину кориштења е-Аукције прописано је сљедеће:
(1) У случају проблема који се десе искључиво у окружењу за које је надлежна Агенција за јавне набавке БиХ (у даљем тексту: Агенција), а усљед којих дође до немогућности почетка заказане е-Аукције или прекида започете е-Аукције, Агенција поново заказује е-Аукцију.
(2) Када је потребно поново заказати е-Аукцију у складу са ставом (1) овог члана уговорни орган је дужан обратити се Агенцији захтјевом у којем је описан проблем који се десио.
Надаље, ставовима (4) и (5) горе наведеног Правилника прописано је сљедеће:
(4) Агенција може поново заказати е-Аукцију и у другим оправданим случајевима.
(5) У случају поновног заказивања е-Аукције из става (4) овог члана, уговорни орган је дужан доставити Агенцији захтјев за поновно заказивање е-Аукције, са образложењем разлога који доказују да се ради о оправданом случају. Агенција утврђује постојање оправданих случајева најкасније у року од пет дана од дана пријема захтјева и о томе обавјештава уговорни орган.
Наглашавамо да је у оба случаја уговорни орган тај који Агенцији шаље захтјев за поновним заказивањем е-Аукције са описаним проблемом који се десио, односно образложењем разлога који доказују да се ради о оправданом случају.
Сходно наведеним нормама Агенција не може поступати по пријавама понуђача. Уколико Агенција, директно од понуђача, добије захтјев за поновним заказивањем е-Аукције или захтјев за испитивањем система е-Набавке због евентуалних техничких проблема, замолит ће понуђача да се обрати уговорном органу који проводи поступак јавне набавке, а у складу са Правилником о условима и начину кориштења е-Аукције.
С поштовањем,
Агенција за јавне набавке БиХ