Анализа резултата о испитивању задовољства корисника услугама које пружа Агенција за јавне набавке БиХ
Поштовани, На инцијативу Уреда кординатора за реформу јавне управе, и уз стручну подршку Програма јачања јавних...

Поштовани,

На инцијативу Уреда кординатора за реформу јавне управе, и уз стручну подршку Програма јачања јавних институција у БиХ, којег проводи њемачки GIZ (Deutsče Gesellšaft fur Internationale Zuzsammenarbeit), Агенција за јавне набавке БиХ је извршила испитивање задовољства корисника у обављању неких од основних надлежности прописаних Законом о јавним набавкама Службени гласник БиХ“, број 39/14) и анализи потреба корисника у циљу унапријеђења пословних процеса у Агенцији, као и комуникације с корисницима система јавних набавки.

Испитивање задовољства корисника у 2019. години  је обухватило слиједеће области:

1. Пружање савјетодавне и техничке помоћи,
2. Кориштење информационог система е-Набавке,
3. Присуство Агенције за јавне набавке БиХ на друштвеним мрежама.

Анкета испитивања задовољства корисника је имала јако велики одазив на анкету, а што говори  о активној комуникацији корисника са Агенцијом и заинтересованости за систем јавних набавки и његово даље јачање.

Захваљујући вашим одговорима, Агенција је уз анализу припремила и мјере за побољшање те се надамо да ћемо њиховом реализацијом постићи очекиване резултате.

Позивамо вас да прочитате Анализу резултата о испитивању задовољства корисника услугама које пружа Агенција за јавне набавке БиХ.

НазивВеличинаIzvještaj i mjere poboljšanja na osnovu ankete zadovoljstva korisnika.doc 869.00 KB