Poštovani operateri informacijskog sustava e-Nabave,
Agencija za javne nabave BiH ovim putem skreće pozornost na ispravnu proceduru podnošenja zahtjeva za ponovnim zakazivanjem e-Aukcije. Naime člankom 7. stavovima (1) i (2) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije propisano je sljedeće:
(1) U slučaju problema koji se dese isključivo u okruženju za koje je nadležna Agencija za javne nabave BiH (u daljem tekstu: Agencija), a usljed kojih dođe do nemogućnosti početka zakazane e-Aukcije ili prekida započete e-Aukcije, Agencija ponovo zakazuje e-Aukciju.
(2) Kada je potrebno ponovo zakazati e-Aukciju sukladno sa stavkom (1) ovog članka ugovorno tijelo je dužno obratiti se Agenciji zahtjevom u kojem je opisan problem koji se desio.
Nadalje, stavovima (4) i (5) gore navedenog Pravilnika propisano je sljedeće:
(4) Agencija može ponovo zakazati e-Aukciju i u drugim opravdanim slučajevima.
(5) U slučaju ponovnog zakazivanja e-Aukcije iz stavka (4) ovog članka, ugovorno tijelo je dužno dostaviti Agenciji zahtjev za ponovno zakazivanje e-Aukcije, sa obrazloženjem razloga koji dokazuju da se radi o opravdanom slučaju. Agencija utvrđuje postojanje opravdanih slučajeva najkasnije u roku od pet dana od dana prijema zahtjeva i o tome obavještava ugovorno tijelo.
Naglašavamo da je u oba slučaja ugovorno tijelo to koje Agenciji šalje zahtjev za ponovnim zakazivanjem e-Aukcije sa opisanim problemom koji se desio, odnosno obrazloženjem razloga koji dokazuju da se radi o opravdanom slučaju.
Shodno navedenim normama Agencija ne može postupati po prijavama ponuditelja. Ukoliko Agencija, direktno od ponuditelja, dobije zahtjev za ponovnim zakazivanjem e-Aukcije ili zahtjev za ispitivanjem sustava e-Nabave zbog eventualnih tehničkih problema, zamolit će ponuditelja da se obrati ugovornom tijelu koje provodi postupak javne nabave, a sukladno sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije.
S poštovanjem,
Agencija za javne nabave BiH