Održavajući niz obuka za službenika za javne nabave, kao jedne od naših nadležnosti utvrđenih ZJN, primjetili smo da veliki broj ugovornih tijela nema donešen interni akt kojim će jasno urediti svoja postupanja u postupcima javnih nabava, nadležnosti za postupanje, te donošenje odluka i akata u postupcima javnih nabava roba, usluga i radova u skladu sa ZJN i odgovarajučim podzakonskim aktima.
S tim u vezi, naša preporuka je da svako ugovorno tijelo donese odgovarajući interni akt u narednom periodu, a ovim putem mi objavljujemo naš interni Pravilnik o javnim nabavama koji bi vam mogao pomoći u toj aktivnosti.
Dana 23.03.2018. godine Agencija za javne nabave BiH je donijela interni akt, Pravilnik o javnim nabavama, kojim smo bliže uredili proceduru planiranja nabava, sprovođenje postupaka javnih nabava i procedura u postupku izvršenja ugovora unutar Agencije, kao jednog od ugovornih tijela.
Glavni cilj nam je da obezbjedimo efikasno postupanje u postupcima nabava, blagovremenu nabavu potrebnih roba, usluga i radova uz najniže troškove putem provođenja postupaka nabava sukladno sa ZJN i propisima Agencije.
Pravilnikom se uređuju učesnici, odgovornosti, način obavljanja poslova javnih nabava sukladno sa ZJN, a naročito se uređuje način planiranja nabava, odgovornost za planiranje, ciljevi postupka javne nabave, način izvršavanja obaveza iz postupka, način obezbeđivanja konkurencije, sprovođenje i kontrola javnih nabava, način praćenja izvršenja ugovora o javnoj nabavci, kao i vođenje evidencije o javnim nabavama.
Ovim Pravilnikom smo također željeli postići ujednačeno postupanje i usaglašavanja svih sektora/organizacionih jedinica unutar procesa sprovođenja javnih nabava, te smo opisali koncept odgovornosti u radu Agencije kao ugovornog tijela i to u tom smislu da su svi sektori i pojedinci koji rade na tim poslovima odgovorni za svoje postupke.