

Člankom 122. stavak (4) Zakona o javnim nabavama definisano je da „U slučaju da se različitim propisima u Bosni i Hercegovini uređuju ista pitanja kao ovim zakonom, primjena ovog zakona imat će prednost u odnosu na ostale propise.„
Navedena odredba je u skladu sa opštim principima javnih nabava iz članka 3. Zakona o javnim nabavama, odnosno principom jednakog tretmana te da se u postupku javne nabave prema kandidatima/ponuditeljima ponaša jednako i nediskriminirajuće. Postavljanje zahtjeva u tenderskoj dokumentaciji, koji se referiraju na materijalne propise u Bosni i Hercegovini koji uređuju ista pitanja kao Zakon o javnim nabavama, je diskriminatorno za ponuditelje/kandidate koji nisu iz Bosne i Hercegovine, kao i ponuditelje iz drugog entiteta ukoliko materijalni propis koji je na entiteskom nivou postavlja uvjete kao što su licence, broj zaposlenih, i dr.
Kako se odredbe Zakona odnose na postupak javne nabave do zaključenja ugovora, kada se daje šansa svim zainteresiranim ponuditeljima/kandidatima da ravnopravno sudjeluju u postupku nabave, ugovorno tijelo ima mogućnost da u tenderskoj dokumentaciji u ostalim informacijama za zaključenje ugovora predvidi primjenu materijalnog propisa, na način da će ponuditelju koji ne ispunjava uvjete iz materijalnog propisa dati primjeren rok u cilju da ispuni i te uvjete, kako bi počela realizacija ugovora. Ovakvu praksu primjenjuju i međunarodne institucije kada provode postupke nabave po njihovim procedurama.
Iz naprijed navedenih razloga, ugovorna tijela su, prilikom sačinjavanja tenderske dokumentacije i provođenja postupka javne nabave, dužna poštovati odredbe članka 53. stavak (3) i 122. stavak (4) Zakona.