Poštovani,
U cilju unaprijeđenja transparentnosti rada i informiranosti korisnika otpočinje se sa praksom dana otvorenih vrata Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine.
Tema prvog ciklusa dana otvorenih vrata će biti javna prezentacija AI alata Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine za podršku učesnicima u javnim nabavkama u Bosni i Hercegovini i to:
o Postavljanje upita i prezentacija odgovora dobijenih na bazi vještačke inteligencije,
o Objašnienje tehnologije i implementiranog AI rješenja u javnim nabavkama,
o Komparacija implementiranog AI rješenja u javnim nabavkama sa drugim poznatim rješnjima (Copilot, chatGPT, itd.),
o Kako upotrebljvati vještačku inteligenciju u svrhu realizacije poslova u javnim nabavkama,
o Prezentacija novog javnog dijela sistema e-Nabavke i demonstracija pronalaska traženih podataka po principu korak-po-korak,
o Sve drugo što je bitno u vezi navedenog AI alata Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine
Pozivamo sve zainteresovane da se prijave na prvi ciklus dana otvorenih vrata koji će biti održan 28.08./četvrtak i 29.08./petak 2025. godine u prostorijama Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine, u Sarajevu, na adresi: ul. Maršala Tita 9a, sala na I spratu.
Predmetne dane otvorenih vrata, javnu prezentaciju, pojašnjenja, odgovore na pitanja i sve druge aktivnosti će, u ime Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine, realizovati i voditi gosp. Dario Kihli, šef Grupe za informacione tehologije.
Podršku u organizaciji i realizaciji predmetnih dana otvorenih vrata će pružati gosp. Haris Vražalica.
U želji da se što kvalitetnije organizuju i realizuju predmetni dani otvorenih vrata molimo vas da svoje učešće obavezno prijavite i najavite putem sljedećih email adresa: dario.kihli@javnenabavke.gov.ba, haris.vrazalica@javnenabavke.gov.ba ili kontakt@javnenabavke.gov.ba, najkasnije do 26.08.2025. godine/utorak, do 14 sati.
Prijave se primaju dok se ne popuni predviđeni broj učesnika.
Gosp. Dario Kihli će, prijavljenim učesnicima predmetnih dana otvorenih vrata, dana 27.08.2025. godine/srijeda, najkasnije do 11 sati, na email adrese sa kojih su dostavljali prijave, dostaviti sve potrebne podatke i informacije, te raspored koji dan i u kojoj satnici trebaju uzeti učešće u predmetnim danima otvorenih vrata.
Satnica za 28.08.2025. godine/četvrtak i broj učesnika po svakom satu otvorenih vrata (obzirom na kapacitet sale):
9.00 – 10.00 sati, do 15 učesnika
10.30 – 11.30 sati, do 15 učesnika
12.00 – 13.00 sati, do 15 učesnika
13.30 – 14.30 sati, do 15 učesnika
15.00 – 16.00 sati, do 15 učesnika
Ukupno do 75 učesnika na dan 28.08.2025. godine.
Satnica za 29.08.2025. godine/petak i broj učesnika po svakom satu otvorenih vrata (obzirom na kapacitet sale):
9.00 – 10.00 sati, do 15 učesnika
10.30 – 11.30 sati, do 15 učesnika
12.00 – 13.00 sati, do 15 učesnika
13.30 – 14.30 sati, do 15 učesnika
15.00 – 16.00 sati, do 15 učesnika
Ukupno do 75 učesnika na dan 29.08.2025. godine.
NAPOMENA: Napominje se da je predmetni AI alat vlasništvo Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine te njegovo komericijalno korištenje i prezentacija, a pogotovo od strane uposlenih iz Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine, bez saglasnosti i odobrenja, povlači krivičnu i svaku drugu odgovornost.
S poštovanjem,
Agencija za javne nabavke Bosne i Hercegovine