Poštovani,
obavještavamo sve ugovorne organe da je došlo do nove izmjene načina podnošenja zahtjeva za ponovno zakazivanje e-Aukcije iz člana 7. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije (”Službeni glasnik BiH” broj 66/16) i zahtjeva za poništenje e-Aukcije bez ponovnog zakazivanja e-Aukcije.
Zahtjev za ponovno zakazivanje e-Aukcije i zahtjev za poništenje e-Aukcije bez ponovnog zakazivanje nove e-Aukcije, u smislu člana 59. Zakona o upravnom postupku ("Službeni glasnik BiH", br. 29/02, 12/04, 88/07, 93/09, 41/13 i 53/16) mora biti potpun, odnosno mora sadržavati slijedeće:
- Navođenje organa kome se upućuje;
- Naziv ugovornog organa i adresu;
- Predmet na koji se odnosi zahtjev;
- Obrazloženje zahtjeva
- Potpis i pečat ovlaštenog lica ugovornog organa
- Prilozi (žalba ponuđača, odluka ugovornog organa po žalbi ili odluka Ureda za razmatranje žalbi)
Posebnu pažnju skrećemo da obrazloženje podnesenih zahtjeva bude potpuno i jasno, te pri tome da obavezno sadrži slijedeće podatke:
- broj postupka, ukoliko je postupak podijeljen na lotova i broj lota/lotova
- razlog za ponovno zakazivanje /poništenje bez ponovnog zakazivanja e-Aukcije
- rezultate ponovnog pregleda i ocjene ponuda: pobrojati sve ponuđače sa prihvatljivim, neprihvatljivim i odbačenim ponudama, navesti sve potrebne parametre iz prihvatljivih ponuda koji su potrebni za zakazivanje e-Aukcije
Ugovorni organ odgovara za tačnost dostavljenih podataka i validnost dokumenata.
Ugovorni organi mogu dostavljati zahtjeve poštom, faksom i mailom na slijedeću adresu:
Agencija za javne nabavke - sjedište u Sarajevu
Maršala Tita 9a/I
71000 Sarajevo
Faks: 033 251 595
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba
Zahtjevi koji ne budu dostavljeni na gore opisani način bit će traženo da se dopune u skladu sa gore navedenim.
S poštovanjem,
Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine