Analiza rezultata o ispitivanju zadovoljstva korisnika uslugama koje pruža Agencija za javne nabavke BiH
Poštovani, Na incijativu Ureda kordinatora za reformu javne uprave, i uz stručnu podršku Programa jačanja javnih...

Poštovani,

Na incijativu Ureda kordinatora za reformu javne uprave, i uz stručnu podršku Programa jačanja javnih institucija u BiH, kojeg provodi njemački GIZ (Deutsche Gesellshaft fur Internationale Zuzsammenarbeit), Agencija za javne nabavke BiH je izvršila ispitivanje zadovoljstva korisnika u obavljanju nekih od osnovnih nadležnosti propisanih Zakonom o javnim nabavkama Službeni glasnik BiH“, broj 39/14) i analizi potreba korisnika u cilju unaprijeđenja poslovnih procesa u Agenciji, kao i komunikacije s korisnicima sistema javnih nabavki.

Ispitivanje zadovoljstva korisnika u 2019. godini  je obuhvatilo slijedeće oblasti:

1. Pružanje savjetodavne i tehničke pomoći,
2. Korištenje informacionog sistema e-Nabavke,
3. Prisustvo Agencije za javne nabavke BiH na društvenim mrežama.

Anketa ispitivanja zadovoljstva korisnika je imala jako veliki odaziv na anketu, a što govori  o aktivnoj komunikaciji korisnika sa Agencijom i zainteresovanosti za sistem javnih nabavki i njegovo dalje jačanje.

Zahvaljujući vašim odgovorima, Agencija je uz analizu pripremila i mjere za poboljšanje te se nadamo da ćemo njihovom realizacijom postići očekivane rezultate.

Pozivamo vas da pročitate Analizu rezultata o ispitivanju zadovoljstva korisnika uslugama koje pruža Agencija za javne nabavke BiH.

NazivVeličinaIzvještaj i mjere poboljšanja na osnovu ankete zadovoljstva korisnika.doc 869.00 KB