Kako računati rokove za prijem zahtjeva za učešće, odnosno ponuda, uzimajući u obzir član 39. stav (3) u odnosu na član 53. stav (6) i član 56. stav (3) i (4)?

U članu 39. (3) je navedeno da u slučaju ispravke ili izmjene obavještenja o nabavci, odnosno tenderske dokumentacije, rok za prijem ponuda, odnosno zahtjeva za učešće, računa se od dana slanja na objavu ispravke na portal javnih nabavki.
 
Član 56. stav (3) navodi da se u slučaju odgovora na upit u pogledu pojašnjenja tenderske dokumentacije rok za prijem ponuda produžava najmanje za sedam dana ako je potrebno ponuđačima da izvrše znatne izmjene ponuda ili da ih prilagode datom pojašnjenju. Stavom (4) istog člana Zakona određeno je da u slučaju obilaska mjesta izvođenja usluga ili radova ili nakon pregleda dokumenata na osnovu kojih je pripremljena tenderska dokumentacija, rokovi za prijem ponuda se produžavaju za najmanje sedam dana, kako bi se omogućilo da se svi ponuđači upoznaju sa svim informacijama koje su neophodne za pripremu ponuda.
 
Prema tome, članovi 53. i 56. su sasvim jasni jer se u navedenim slučajevima rok za prijem ponuda produžava za sedam dana.
 
Međutim, član 53. u stavu (6) također navodi da produženje roka u slučaju suštinskih izmjena predmeta nabavke, koji su rezultat izmjena tenderske dokumentacije, iznosi najmanje sedam dana. Kada ovakva izmjena ili dopuna zahtijeva ispravku obavještenja o nabavci, tada je ova odredba u koliziji sa članom 39. stav (3), jer je iz iste vidljivo da se rokovi ne produžavaju za sedam dana, već da počinju ponovo teći ispočetka.
 
Iz svega naprijed navedenog može se zaključiti da se u slučaju “suštinskih” izmjena rok produžava za 7 dana, a u slučaju “banalnih” izmjena rok se produžava za puni rok predviđen Zakonom.