Član 90. Zakona o javnim nabavkama je izmjenjen i glasi:
"(1) Postupak direktnog sporazuma provodi se na način da se osigura poštivanje principa iz člana 3. ovog zakona. Ugovorni organ bira ponuđača na način koji garantira najbolјu razmjenu vrijednosti za novac.
(2) Ugovorni organ pisanim putem ili putem portala javnih nabavki traži prijedlog cijene ili ponudu od jednog ili više privrednih subjekata koji obavlјaju djelatnost koja je predmet javne nabavke.
(3) Nakon što primi prijedlog cijene ili ponudu na jedan od načina iz stava (2) ovog člana, koji je ugovorni organ odabrao, ugovorni organ prihvata prijedlog cijene ili ponudu privrednog subjekta.
(4) U postupku direktnog sporazuma dozvolјeno je pregovaranje o cijeni ili ponudi.
(5) Direktni sporazum smatra se zaklјučenim prilaganjem računa ili druge odgovarajuće dokumentacije.
(6) Izvještaj o provedenom postupku direktnog sporazuma iz člana 75. stav (1) ovog zakona, ugovorni organ objavljuje na portalu javnih nabavki."
U skladu sa izmjenama odredbe člana 52. Zakona o javnim nabavkama, ugovorni organ je dužan preduzeti odgovarajuće mjere kako bi efikasno spriječio, prepoznao i uklonio sukobe interesa u vezi s postupkom javne nabavke, a radi izbjegavanja narušavanja tržišne konkurencije i osiguranja jednakog postupanja prema svim privrednim subjektima. Stavom (10) člana 52. Zakona je definisano da "svaki kandidat/ponuđač dužan je uz ponudu dostaviti i posebnu pisanu izjavu ovjerenu kod nadležnog organa da nije nudio mito niti učestvovao u bilo kakvim radnjama koje za cilj imaju korupciju u predmetnoj javnoj nabavci." Dakle, u postupku direktnog sporazuma nije decidno navedeno da se dokumentacija vezano za član 52. Zakona dostavlja uz ponudu ili prijedlog cijene.
Međutim, ako Zakon nije definisao postupanje u slučaju primjene člana 52. Zakona u postupku direktnog sporazuma, bitno je napomenuti da odredbe člana 44. do 51. Zakona se referišu na postupke nabavke iz poglavlja II Zakona. Također, u članu 1. stav (1) Uputstva o pripremi modela tenderske dokumentacije i ponuda ("Službeni glasnik BiH" br. 90/14 i 21/15) definisano je da "ovim Uputstvom utvrđuje se model standardne tenderske dokumentacije, a koji uređuje sadržaj tenderske dokumentacije, način izrade, postupanje s tenderskom dokumentacijom i druga pitanja u vezi s tenderskom dokumentacijom, način određivanja minimalnih uslova za kvalifikaciju, sadržaj ponude, način izrade i postupanje s ponudama, postupak zaprimanja ponuda, postupak pregleda i ocjene ponuda i sadržaj zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda, sadržaj zapisnika o ocjeni zahtjeva za učešće u ograničenom postupku javne nabavke, pregovaračkom postupku s objavom obavještenja, takmičarskom dijalogu i pregovaračkom postupku bez objave obavještenja.". Kako je izjava za član 52. Zakona, sastavni dio ovog Uputstva, a za postupak direktnog sporazuma se ne priprema tenderska dokumentacija na način definisan članom (1) stav (1) Uputstva, može se zaključiti da izjava za član 52. Zakona nije obavezna. Naime, ugovorni organi svojim internim pravilnikom, koji su dužni donijeti, definišu interne procedure i procese u vezi sa primjenom Zakona, te na taj način mogu definisati i postupanje u slučaju provođenja postupka nabavke putem direktnog sporazuma, a vezano za izjavu iz člana 52. Zakona.