Prema članku (2) stavak (2) Pravilnika o uvjetima i načinu korištenja e-aukcije (“Službeni glasnik BiH” br. 66/16) – u daljnjem tekstu; Pravilnik, u slučaju primjene e-aukcije, tenderska dokumentacija mora sadržavati odgovarajuće informacije o procesu e-aukcije i podkriterije koji će biti predmet e-aukcije, pod uvjetom da se ti podkriteriji mogu kvantitativno odrediti i izraziti u brojevima ili postotcima, odnosno kroz matematičku formulu, u slučaju primjene kriterija ekonomski najpovoljnija ponuda. U slučaju kriterija ekonomski najpovoljnija ponuda, ocjena ponuda se vrši samo po podkriterijima definiranim u sustavu e-Nabave.
Članak 2. stavak (3) Pravilnika regulira da e-aukcija nije moguća ukoliko su predmet nabave ugovori o uslugama i ugovori o radovima čiji je predmet intelektualni rad, kao što je projektiranje radova, jer se takve ponude ne mogu rangirati primjenom metoda automatskog elektronskog ocjenjivanja.
Dakle, radi se o onim uslugama ili radovima koji podrazumijevaju intelektualni rad, ali se ocjenjivanje tog rada ne može iskazati objektivno, kvantitativno, kroz matematičku formulu. Jedan od primjera je da se e-aukcija ne može primijeniti za nabave za koje bi se inače primijenio ili mogao primijeniti natječaj za izradu idejnog rješenja. Naime člancima 33.i 34. Zakona o javnim nabavama je definiran natječaj za izradu idejnog rješenja kao i procedura kako se isti provodi. U konkretnom, ne postoji mogućnost objektivnog vrednovanja, već preovladava subjektivni dojam članova povjerenstva, čiji sastav i potvrđuje da se izbor vrši na temelju subjektivnih ocjena.
Iz naprijed navedenog proizilazi da u tim slučajevima nije moguće predvidjeti e-aukciju, a što su slučajevi predviđeni člankom 2. stavak (3) Pravilnika.
Shodno gore navedenom, za usluge projektovanja nije moguće predvidjeti e-aukciju.